آخرین محصولات
پرسشنامه استاندارد ابعاد برند (طلوعی برازنده و همکاران، 1396).
پرسشنامه ارزش درک شده خرید کارپنتر(2005)
پرسشنامه هوش اجتماعی (سیلورا و همکاران، 2001)
پرسشنامه کیفیت خدمات بر اساس مدل سروکوال (فراگوسو و اسپینوزا، 2017)
پرسشنامه استاندارد قصد خرید مجدد (غفوری، 1393).
پرسشنامه تعاملات ویژه با مشتریان چارز (1996)
پرسشنامه ارزش وِیژه برند مدل آکر(1991)
تبلیغات دهان به دهان بامبوئر و همکاران (2011)
مبانی نظری توانمندسازی منابع انسانی
مبانی نظری بهره وری نیروی انسانی
پر فروش ترین ها
مبانی نظری سواد مالی
پرسشنامه مسئولیت اجتماعی مدل کارول (2000)
مبانی نظری مفاهیم و مدلهای ریسک پذیری
پرسشنامه استاندارد اندازهگیری موفقیت اجرای استراتژی سازمان فرهانی (1392)
مبانی نظری بازده سهام
پرسشنامه یادگیری سازمانی نیفه (2001)
مبانی نظری مالیات بر ارزش افزوده
مبانی نظری سود آوری
مبانی نظری سود و تداوم سود
پرسشنامه استاندارد ابعاد برند (طلوعی برازنده و همکاران، 1396).
علم شاپ یک سایت ارائه دهنده مقالات، پرسشنامهها و مبانی نظری جهت تدوین فصل دوم پایان نامه میباشد که با الگو گرفتن از پایگاه دادههای معتبر داخلی و خارجی، سعی در به روز بودن مطالب مطابق با آخرین آیین نامههای نگارش پژوهشهای علمی در داخل کشور را دارد.
آنچه در این سایت ارائه میشود، جهت کمک به دانشجویان و محققین گرامی در زمینه انجام تحقیقات علمی میباشد و استفاده از مطالب سایت صرفا جهت راهنمایی میباشد.
پشتیبانی سایت به صورت 24 ساعته از طریق ایمیل بوده و جهت تماس در ساعات ذکر شده در پانل تماس با ما میتوانید، اقدام نمایید.