آخرین محصولات
پرسشنامه استاندارد ابعاد برند (طلوعی برازنده و همکاران، 1396).
پرسشنامه ارزش درک شده خرید کارپنتر(2005)
پرسشنامه هوش اجتماعی (سیلورا و همکاران، 2001)
پرسشنامه کیفیت خدمات بر اساس مدل سروکوال (فراگوسو و اسپینوزا، 2017)
پرسشنامه استاندارد قصد خرید مجدد (غفوری، 1393).
پرسشنامه تعاملات ویژه با مشتریان چارز (1996)
پرسشنامه ارزش وِیژه برند مدل آکر(1991)
تبلیغات دهان به دهان بامبوئر و همکاران (2011)
مبانی نظری توانمندسازی منابع انسانی
مبانی نظری بهره وری نیروی انسانی
پر فروش ترین ها
مبانی نظری سواد مالی
پرسشنامه مسئولیت اجتماعی مدل کارول (2000)
مبانی نظری مفاهیم و مدلهای ریسک پذیری
پرسشنامه استاندارد اندازهگیری موفقیت اجرای استراتژی سازمان فرهانی (1392)
مبانی نظری بازده سهام
پرسشنامه یادگیری سازمانی نیفه (2001)
مبانی نظری مالیات بر ارزش افزوده
مبانی نظری سود آوری
مبانی نظری سود و تداوم سود
پرسشنامه استاندارد ابعاد برند (طلوعی برازنده و همکاران، 1396).
پرسشنامه تعاملات ویژه با مشتریان چارز (1996)
تعاملات ویژه مشتریان: تعامل، حالتی از درگیر شدن، مشغول شدن، جذب کامل یا ...............
تعریف عملیاتی
تعاملات ویژه با مشتریان: در این پژوهش منظور از تعاملات ویژه مشتریان نمرهاي است كه پاسخ دهندهها به پرسشنامة چارلز (1996) با 9 سوال و سه مؤلفه مشارکت آگاهانه، اشتیاق و تعامل اجتماعی میدهند.
فایل هایی که پس از خرید می توانید دانلود نمائید
پرسشنامه تعاملات ویژه با مشتریان_1639315914_53782_3654_1574.zip0.02 MB |
پرداخت و دانلود محصول
بررسی اعتبار کد
دریافت کد تخفیف
مبلغ قابل پرداخت : 5,700 تومان
پرداخت از طریق درگاه
انتقال به صفحه پرداخت