آخرین محصولات
پرسشنامه استاندارد ابعاد برند (طلوعی برازنده و همکاران، 1396).
پرسشنامه ارزش درک شده خرید کارپنتر(2005)
پرسشنامه هوش اجتماعی (سیلورا و همکاران، 2001)
پرسشنامه کیفیت خدمات بر اساس مدل سروکوال (فراگوسو و اسپینوزا، 2017)
پرسشنامه استاندارد قصد خرید مجدد (غفوری، 1393).
پرسشنامه تعاملات ویژه با مشتریان چارز (1996)
پرسشنامه ارزش وِیژه برند مدل آکر(1991)
تبلیغات دهان به دهان بامبوئر و همکاران (2011)
مبانی نظری توانمندسازی منابع انسانی
مبانی نظری بهره وری نیروی انسانی
پر فروش ترین ها
مبانی نظری سواد مالی
پرسشنامه مسئولیت اجتماعی مدل کارول (2000)
مبانی نظری مفاهیم و مدلهای ریسک پذیری
پرسشنامه استاندارد اندازهگیری موفقیت اجرای استراتژی سازمان فرهانی (1392)
مبانی نظری بازده سهام
پرسشنامه یادگیری سازمانی نیفه (2001)
مبانی نظری مالیات بر ارزش افزوده
مبانی نظری سود آوری
مبانی نظری سود و تداوم سود
پرسشنامه استاندارد ابعاد برند (طلوعی برازنده و همکاران، 1396).
پرسشنامه رهبری تحول آفرین باس و آولیو (2000)
پرسشنامه استاندار رهبری تحول آفرین باس و آولیو (2000) چهار مرلفه: ترغیب ذهنی (سوالات 1 تا 5)، نفوذ آرمانی (سوالات 6 تا 12)، انگیزش الهام ...
قیمت :11,500 تومان6,900 تومان
پرسشنامه مسئولیت اجتماعی مدل کارول (2000)
پرسشنامه استاندارد اندازهگیری مسئولیت اجتماعی شرکت مدل کارول (2000) 4 مؤلفه مسئولیت اقتصادی، سوالات 1 تا 6 رفتار اخلاقی، سوالات 7 تا 13 ...
قیمت :12,000 تومان6,000 تومان
پرسشنامه یادگیری سازمانی نیفه (2001)
پرسشنامه استاندار یادگیری سازمانی نیفه (2001) پنج مؤلفه مهارتهای فردی، سوالات 1 تا 5 مدلهای ذهنی، سوالات 6 تا 10 چشم انداز مشترک، سوالات 11 ...
قیمت :12,500 تومان7,500 تومان
پرسشنامه استاندارد اندازهگیری موفقیت اجرای استراتژی سازمان فرهانی (1392)
پرسشنامه استاندارد اندازهگیری موفقیت اجرای استراتژی سازمان فرهانی (1392) که قبلا در پایان نامه تحت عنوان عوامل مؤثر بر موفقیت اجرای استراتژیهای سازمان بکار برده شده و دارای ...
قیمت :9,000 تومان7,200 تومان
پرسشنامه استاندارد فرهنگ سازمانی دنیسون (2000)
پرسشنامه استاندارد فرهنگ سازمانی دنیسون (2000) 4 مؤلفه درگیر شدن در کار، انطباق پذیری، سازگاری، رسالت، ...
قیمت :6,000 تومان5,400 تومان
تبلیغات دهان به دهان بامبوئر و همکاران (2011)
تعریف مفهومی: ﺗﺒﻠﻴﻐﺎت دﻫﺎن ﺑﻪدﻫﺎن اﻟﻜﺘﺮوﻧﻴﻜﻲ ﺑﻪﻣﻨﺰﻟـﻪ ي ﻛﻠﻴـﻪ ارﺗﺒﺎﻃﺎت ﻏﻴﺮرﺳﻤﻲ ........... تعریف عملیاتی: این مفهوم در تحقیق حاضر به صورت ...
قیمت :10,000 تومان5,000 تومان
پرسشنامه ارزش وِیژه برند مدل آکر(1991)
تعریف مفهومی: مجموعهاي از داراييها و تعهدات مرتبط با نام و نشان تجاري ........................ تعریف عملیاتی: این مفهوم در تحقیق حاضر به وسیله 4 ...
قیمت :9,000 تومان5,400 تومان
پرسشنامه تعاملات ویژه با مشتریان چارز (1996)
تعاملات ویژه مشتریان : تعامل، حالتی از درگیر شدن، مشغول شدن، جذب کامل یا ............... تعریف عملیاتی ...
قیمت :9,500 تومان5,700 تومان
پرسشنامه استاندارد قصد خرید مجدد (غفوری، 1393).
قصد خرید مجدد: منظور از قصد خرید مجدد یعنی تکرار خرید از برندی خاص................ تعریف عملیاتی متغیر پرسشنامه قصد خرید مجدد به وسلیه ...
قیمت :8,500 تومان5,525 تومان
پرسشنامه کیفیت خدمات بر اساس مدل سروکوال (فراگوسو و اسپینوزا، 2017)
پرسشنامه دارای 22 گویه و 5 بعد عوامل ملموس، قابلیت اطمینان، پاسخگویی، اعتیار و همدلی میباشد. ...
قیمت :12,000 تومان7,200 تومان
پرسشنامه هوش اجتماعی (سیلورا و همکاران، 2001)
پرسشنامه هوش اجتماعی دارای 21 گویه و سه مؤلفه زیر می باشد: پردازش اطلاعات اجتماعی مهارت های اجتماعی آگاهی های اجتماعی ...
قیمت :11,000 تومان6,600 تومان
پرسشنامه ارزش درک شده خرید کارپنتر(2005)
تعریف مفهومی متغییر پرسشنامه : ارزش درک شده خرید: ارزشی است که مشتری با خرید یک محصول متوجه آن می شود و آن را ...
قیمت :12,000 تومان6,600 تومان
پرسشنامه استاندارد ابعاد برند (طلوعی برازنده و همکاران، 1396).
تعریف مفهوم و عملیاتی متغیر پرسشنامه برند: امروزه، برند عبارت است از نام، عبارت، اصطلاح، علامت، نشانه، طرح ................ مولفه های پرسشنامه ...
قیمت :13,000 تومان6,500 تومان