آخرین محصولات
پرسشنامه استاندارد ابعاد برند (طلوعی برازنده و همکاران، 1396).
پرسشنامه ارزش درک شده خرید کارپنتر(2005)
پرسشنامه هوش اجتماعی (سیلورا و همکاران، 2001)
پرسشنامه کیفیت خدمات بر اساس مدل سروکوال (فراگوسو و اسپینوزا، 2017)
پرسشنامه استاندارد قصد خرید مجدد (غفوری، 1393).
پرسشنامه تعاملات ویژه با مشتریان چارز (1996)
پرسشنامه ارزش وِیژه برند مدل آکر(1991)
تبلیغات دهان به دهان بامبوئر و همکاران (2011)
مبانی نظری توانمندسازی منابع انسانی
مبانی نظری بهره وری نیروی انسانی
پر فروش ترین ها
مبانی نظری سواد مالی
پرسشنامه مسئولیت اجتماعی مدل کارول (2000)
مبانی نظری مفاهیم و مدلهای ریسک پذیری
پرسشنامه استاندارد اندازهگیری موفقیت اجرای استراتژی سازمان فرهانی (1392)
مبانی نظری بازده سهام
پرسشنامه یادگیری سازمانی نیفه (2001)
مبانی نظری مالیات بر ارزش افزوده
مبانی نظری سود آوری
مبانی نظری سود و تداوم سود
پرسشنامه استاندارد ابعاد برند (طلوعی برازنده و همکاران، 1396).
پرسشنامه استاندارد ابعاد برند (طلوعی برازنده و همکاران، 1396).
تعریف مفهوم و عملیاتی متغیر پرسشنامه
برند: امروزه، برند عبارت است از نام، عبارت، اصطلاح، علامت، نشانه، طرح ................
مولفه های پرسشنامه و پرسشنامه
این پرسشنامه دارای 25 گویه و 4 مؤلفه شواهد برند، آوازه برند، رضایت برند و نگرش برند می باشد.
فایل هایی که پس از خرید می توانید دانلود نمائید
پرسشنامه-استاندارد-ابعاد برند_1639547054_53822_3654_1876.zip0.03 MB |
پرداخت و دانلود محصول
بررسی اعتبار کد
دریافت کد تخفیف
مبلغ قابل پرداخت : 6,500 تومان
پرداخت از طریق درگاه
انتقال به صفحه پرداخت