










مبانی نظری یادگیری سازمانی
تعداد صفحات: 31
قالب: WORD قابل ویرایش
فهرست مطالب
2-2-1- بخش اول: یادگیری سازمانی
2-2-1-1- تعریف یادگیری سازمانی
2-2-1-2- تاریخچه یادگیری سازمانی
2-2-1-3- تفاوت یادگیری سازمانی و سازمان یادگیرنده
2-2-1-4- ویژگیهای یادگیری سازمانی
2-2-1-5- چهار بعد اصلی یادگیری سازمانی
2-2-1-6- یادگیری سازمانی به مثابه فرایندی پویا
2-2-1-7- فرایند سه مرحله ای یادگیری سازمانی
2-2-1-8- فرایند یادگیری سازمانی از دیدگاه، آرجریس و شون (1978)
2-2-1-9- یادگیری درون سازمانی و بین سازمانی
2-2-1-10- یادگیری درونی و بیرونی
2-2-1-11- یادگیری سطح پائین و سطح بالا
2-2-1-12- یادگیری ارثی، تجربی و نیابتی
2-2-1-13-یادگیری تطبیقی و مولّد
2-2-1-14- انواع یادگیری از نظر شاین (1993)
2-2-1-15- شیوهها و راهکارهای یادگیری سازمانی
2-2-1-16- سطوح یادگیری سازمانی
2-2-1-17- سازوکارهای انتقال از یادگیری فردی به یادگیری جمعی (گروهی و سازمانی)
2-2-1-18- موانع یادگیری سازمانی
2-2-1-19- راههای غلبه بر موانع یادگیری سازمانی
2-2-1-20- موانع نهادینه کردن یادگیری سازمانی
2-2-1-21- مزایای به کار گیری یادگیری سازمانی
2-2-1-22- پیامدهای نادیده گرفتن یادگیری سازمانی
مبانی نظری یادگیری سازمانی_1549710271_8372_3654_1420.zip1.15 MB |