آخرین محصولات
پرسشنامه استاندارد ابعاد برند (طلوعی برازنده و همکاران، 1396).
پرسشنامه ارزش درک شده خرید کارپنتر(2005)
پرسشنامه هوش اجتماعی (سیلورا و همکاران، 2001)
پرسشنامه کیفیت خدمات بر اساس مدل سروکوال (فراگوسو و اسپینوزا، 2017)
پرسشنامه استاندارد قصد خرید مجدد (غفوری، 1393).
پرسشنامه تعاملات ویژه با مشتریان چارز (1996)
پرسشنامه ارزش وِیژه برند مدل آکر(1991)
تبلیغات دهان به دهان بامبوئر و همکاران (2011)
مبانی نظری توانمندسازی منابع انسانی
مبانی نظری بهره وری نیروی انسانی
پر فروش ترین ها
مبانی نظری سواد مالی
پرسشنامه مسئولیت اجتماعی مدل کارول (2000)
مبانی نظری مفاهیم و مدلهای ریسک پذیری
پرسشنامه استاندارد اندازهگیری موفقیت اجرای استراتژی سازمان فرهانی (1392)
مبانی نظری بازده سهام
پرسشنامه یادگیری سازمانی نیفه (2001)
مبانی نظری مالیات بر ارزش افزوده
مبانی نظری سود و تداوم سود
مبانی نظری سود آوری
پرسشنامه استاندارد ابعاد برند (طلوعی برازنده و همکاران، 1396).
علم شاپ یک سایت ارائه دهنده مقالات، پرسشنامهها و مبانی نظری جهت تدوین فصل دوم پایان نامه میباشد که با الگو گرفتن از پایگاه دادههای معتبر داخلی و خارجی، سعی در به روز بودن مطالب مطابق با آخرین آیین نامههای نگارش پژوهشهای علمی در داخل کشور را دارد.
آنچه در این سایت ارائه میشود، جهت کمک به دانشجویان و محققین گرامی در زمینه انجام تحقیقات علمی میباشد و استفاده از مطالب سایت صرفا جهت راهنمایی میباشد.
پشتیبانی سایت به صورت 24 ساعته از طریق ایمیل بوده و جهت تماس در ساعات ذکر شده در پانل تماس با ما میتوانید، اقدام نمایید.