پرسشنامه تعاملات ویژه با مشتریان چارز (1996)
پرسشنامه تعاملات ویژه با مشتریان چارز (1996)

تعاملات ویژه مشتریان: تعامل، حالتی از درگیر شدن، مشغول شدن، جذب کامل یا ...............

تعریف عملیاتی

تعاملات ویژه با مشتریان: در این پژوهش منظور از تعاملات ویژه مشتریان نمره­اي است كه پاسخ دهنده‌ها به پرسشنامة چارلز‌ (1996) با 9 سوال و سه مؤلفه مشارکت آگاهانه، اشتیاق و تعامل اجتماعی می­دهند.


فایل هایی که پس از خرید می توانید دانلود نمائید

پرسشنامه تعاملات ویژه با مشتریان_1639315914_53782_3654_1574.zip0.02 MB
پرداخت و دانلود محصول
بررسی اعتبار کد دریافت کد تخفیف
مبلغ قابل پرداخت : 5,700 تومان پرداخت از طریق درگاه
انتقال به صفحه پرداخت