آخرین محصولات
پرسشنامه استاندارد ابعاد برند (طلوعی برازنده و همکاران، 1396).
پرسشنامه ارزش درک شده خرید کارپنتر(2005)
پرسشنامه هوش اجتماعی (سیلورا و همکاران، 2001)
پرسشنامه کیفیت خدمات بر اساس مدل سروکوال (فراگوسو و اسپینوزا، 2017)
پرسشنامه استاندارد قصد خرید مجدد (غفوری، 1393).
پرسشنامه تعاملات ویژه با مشتریان چارز (1996)
پرسشنامه ارزش وِیژه برند مدل آکر(1991)
تبلیغات دهان به دهان بامبوئر و همکاران (2011)
مبانی نظری توانمندسازی منابع انسانی
مبانی نظری بهره وری نیروی انسانی
پر فروش ترین ها
مبانی نظری سواد مالی
پرسشنامه مسئولیت اجتماعی مدل کارول (2000)
مبانی نظری مفاهیم و مدلهای ریسک پذیری
پرسشنامه استاندارد اندازهگیری موفقیت اجرای استراتژی سازمان فرهانی (1392)
مبانی نظری بازده سهام
پرسشنامه یادگیری سازمانی نیفه (2001)
مبانی نظری مالیات بر ارزش افزوده
مبانی نظری سود و تداوم سود
مبانی نظری سود آوری
پرسشنامه استاندارد ابعاد برند (طلوعی برازنده و همکاران، 1396).
پرسشنامه استاندارد ابعاد برند (طلوعی برازنده و همکاران، 1396).
تعریف مفهوم و عملیاتی متغیر پرسشنامه
برند: امروزه، برند عبارت است از نام، عبارت، اصطلاح، علامت، نشانه، طرح ................
مولفه های پرسشنامه و پرسشنامه
این پرسشنامه دارای 25 گویه و 4 مؤلفه شواهد برند، آوازه برند، رضایت برند و نگرش برند می باشد.
فایل هایی که پس از خرید می توانید دانلود نمائید
پرسشنامه-استاندارد-ابعاد برند_1639547054_53822_3654_1876.zip0.03 MB |
پرداخت و دانلود محصول
بررسی اعتبار کد
دریافت کد تخفیف
مبلغ قابل پرداخت : 6,500 تومان
پرداخت از طریق درگاه
انتقال به صفحه پرداخت