پرسشنامه استاندارد ابعاد برند (طلوعی برازنده و همکاران‌، 1396).
پرسشنامه استاندارد ابعاد برند (طلوعی برازنده و همکاران‌، 1396).

تعریف مفهوم و عملیاتی متغیر پرسشنامه

برند: امروزه، برند عبارت ا‌ست از نام، عبارت، ا‌صطلاح، علامت، نشانه، طرح ................

مولفه های پرسشنامه و پرسشنامه

این پرسشنامه دارای 25 گویه و 4 مؤلفه شواهد برند، آوازه برند، رضایت برند و نگرش برند می باشد.





فایل هایی که پس از خرید می توانید دانلود نمائید

پرسشنامه-استاندارد-ابعاد برند_1639547054_53822_3654_1876.zip0.03 MB
پرداخت و دانلود محصول
بررسی اعتبار کد دریافت کد تخفیف
مبلغ قابل پرداخت : 6,500 تومان پرداخت از طریق درگاه
انتقال به صفحه پرداخت