پرسشنامه ارزش درک شده خرید کارپنتر(2005)
پرسشنامه ارزش درک شده خرید کارپنتر(2005)

تعریف مفهومی متغییر پرسشنامه :

ارزش درک شده خرید: ارزشی است که مشتری با خرید یک محصول متوجه آن می شود و آن را درک ...................


تعریف عملیاتی متغییر پرسشنامه

ارزش درک شده خرید: در این پژوهش منظور از ارزش درک شده خرید نمره­اي است كه پاسخ دهنده‌ها به سوالات 15 گویه ای پرسشنامة ارزش درک شده خرید کارپنتر (2005) می­دهند.


فایل هایی که پس از خرید می توانید دانلود نمائید

پرسشنامه-ارزش-درک-شده-خرید-کارپنتر_1639546939_53821_3654_1002.zip0.02 MB
پرداخت و دانلود محصول
بررسی اعتبار کد دریافت کد تخفیف
مبلغ قابل پرداخت : 6,600 تومان پرداخت از طریق درگاه
انتقال به صفحه پرداخت