پرسشنامه ارزش وِیژه برند مدل آکر(1991)
پرسشنامه ارزش وِیژه برند مدل آکر(1991)

تعریف مفهومی: مجموعه­اي از دارايي­ها و تعهدات مرتبط با نام و نشان تجاري ........................

تعریف عملیاتی: این مفهوم در تحقیق حاضر به وسیله 4 بعد آگاهی از برند، کیفیت درک شده، تداعی‌های برند و وفاداری به برند و در قالب گویه های 1 تا 13 پرسشنامه تحقیق بر اساس طیف لیکرت اندازه گیری می شود.

فایل هایی که پس از خرید می توانید دانلود نمائید

پرسشنامه ارزش ویژه برند_1639313960_53780_3654_1575.zip0.01 MB
پرداخت و دانلود محصول
بررسی اعتبار کد دریافت کد تخفیف
مبلغ قابل پرداخت : 5,400 تومان پرداخت از طریق درگاه
انتقال به صفحه پرداخت